Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2011 15:35 - Молитвата какво е ?
Автор: konstant7 Категория: Други   
Прочетен: 3325 Коментари: 12 Гласове:
19



С очи от мъдрост уморени,
с усмивка блага и добра,
за миг замисли се  и каза :
  -Молитвата е светлина ...
молитвата е лъч надежда,
молитвата е всичко......да !
....................
на Мария Марковска
* * *
       "Старата икона"

В лика на божията майка взряна
душата ми премръзнала мълчи !
Една след друга ,свещите припламват
и оживяват нейните очи ,
и шепне тя : "Излей ми своята болка !
Човешка скръб събирм векове.
Пред мене толкоз майки са ридали
и молили за своите синове !
От мъката им тъй съм потъмняла
и прогорена от майчини сълзи .
Едно едничко пламъче надежда
в душата си от мене отнеси.
Лекувай тежката си рана
със силата на добротата...
Ще има рани .И ще има прошка.
Догдето майки има по земята !"
...една след друга свещите угасват .
Потъват в мрака мъдрите очи...
Притихнала пред старата икона
Душата ми молитвенно мълчи .

..........................
автор : Мария Марковска



Тагове:   Молитвата,   това е,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Молитвата е всичко ...да. Светло ,чисто ,среща със света
08.01.2011 16:20
на вярата и надеждата ,истината и добротата ,свята и съкровена ...
От дълбините на сърцето ,от стъжненията на душата .
Харесвам този стих ...
Благодаря ти !
цитирай
2. smile999 - И аз прошепнах твоята молитва!
08.01.2011 17:06
И аз прошепнах твоята молитва!
цитирай
3. liliyanaandreeva - НЯКОЙ НАИСТИНА ЧУВА МОЛИТВИТЕ НИ...
10.01.2011 22:07
...НО НЕ ВИНАГИ МОЖЕ ДА НИ ПОМОГНЕ НАВРЕМЕ...
цитирай
4. konstant7 - stela50,
12.01.2011 08:58
Молитвата е чудо и нейния край е : "Да бъде"
Къде чуват стъжненията на душата :"Да бъде според вярата ти"
Струва ми се , че когато някой се обърне с молитва ,той тогава излиза от тръните , бурените, безпътицата и стъпил на пътя на вярата намира изгубената посока. Чудо е това ...да. Блудният син се завръща и каещата се душа получава благодатта на прошката,...пак чудо е нали ?.
Радвам се , че стихът те е докоснал.Благодаря ,че намина !
Поздрави !
цитирай
5. konstant7 - smile999
12.01.2011 09:05
И аз прошепвам тихо твоята и казвам :"Да бъде"
Вдъхновение и весели дни ти желая :"Да бъде"
Благодаря, че се отби и ме усмихна !
Поздрави !
цитирай
6. konstant7 - lilyanandreewa,
12.01.2011 09:22
Понякога се чудя , как този Човек ще успее ако и да чуе всички молитви.
Ще се шашне ,той да не слънце та да огрее навсякъде и за това е сигурно:" Е Той помага ама в кошара не вкарва ". Отговорът на всяка молитва не е "Да" .
Поздрав ! :)) Отбивай се .
цитирай
7. liliyanaandreeva - На мен винаги ми помага когато се моля, но...
13.01.2011 12:48
...само със съвети!Като че ли е Неволята или психотронен кибер-процесорен компютърен симулатор!Пряко не се намесва, т.е. "...в кошара не вкарва!"
цитирай
8. bizcocho - Не смея да коментирам молитва. . .
16.01.2011 12:22
Не смея да коментирам молитва...
цитирай
9. liliyanaandreeva - ПЪРВА МОЯ МОЛИТВА
28.02.2011 11:45
МОЯТА МОЛИТВА


ОТЧЕ НАШ,

По твоите стъпки аз вървях
и в познанието успях…
Видях градините на рая,
открих на битието ни колая…
Сега моля ти се помогни!-децата да спася,
слънчевия град да построя…
Там ще те славим вечно
за битието ни човечно…

АМИН!
цитирай
10. liliyanaandreeva - ВТОРА МОЯ МОЛИТВА
28.02.2011 11:48
МИЛИ БОЖЕ !

Ти,който се смили над мен
в момент решителен и съкровен;
ти,който направляваш ми душата
и ми диктуваш плана на свободата…
Дай ми сили,опора и кураж
да направя моя воаяж…
По твойта воля веч живея
и искам много да успея -
да съградя битието наше на Земята,
тъй,както е твоето – там в небесата!
Пред волята ти аз се преклонявам
и да ти служа вярно не преставам…
До край ще следвам стъпките ти смело,
а ти благослови свещеното ми дело!...
АМИН !
цитирай
11. liliyanaandreeva - ТРЕТА МОЯ МОЛИТВА
28.02.2011 11:49



МОЛБА ОТ СЪРЦЕ И ОТ ДУША


Мили Боже, занапред -
друг път като правиш свет -
ще ти дам един съвет:
помисли си по- напред!
И…не прави човеци
от таквиз шебеци!
Имам още просба
за вселенската ти гозба:
недей да правиш “спирки”
от таквиз вампирки!
И…накрай ще те помоля-
нека бъде твойта воля,
ала не прави моряци
от таквиз простаци!
цитирай
12. liliyanaandreeva - ЧЕТВЪРТА МОЯ МОЛИТВА - КОЯТО ЧУЕ!!!...
28.02.2011 11:54
ОЩЕ ЕДНА МОЛИТВА


Той е тепегьоз и гьон-сурат,
но е господар на моя свят…
Няма хич акъл в главата,
но не затваря си устата…
До гуша е затънал в кал,
но с чейне голямо е зинал…
Той е серт и темерут,
но е важен “паламуд”…
Директор е на ВИН – завода,
а де-факто си е ГОЛА – ВОДА…
БОЖЕ! Прибери си вересиите,
крадците още и мъстиите!...
Куцо магаре и сляпа кранта –
цял живот на вересия и аванта!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: konstant7
Категория: Други
Прочетен: 371109
Постинги: 96
Коментари: 601
Гласове: 3375
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930