Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 18:37 - Трансфер Фактор- при автоимунни заболявания
Автор: renda Категория: Други   
Прочетен: 3366 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.01.2011 18:43


  При автоимунни заболявания
  (Лупус еритематозус - вълчанка, множествена склероза, гломерулонефрит, ревматоиден артрит, автоимунен тиреоидит, хепатит, панкреатит, васкулит, склеродермит, псориазис, атопичен дерматит, всички видове екземи и други заболявания). Тук става въпрос за ситуация, когато имунната система е дезориентирана. Това е дълбока програмна имунопаталогия.
Тези заболявания възникват в следствие на преболедувана инфекция, ваксина или имунизация.

При ревматоиден артрит, например, антигени, предизвикващи автоимунен процес, са антигените от бактериален, вирусен и дори паразитарен произход. Общо казано, това са причините за нарушаването на програмата за управление на имунните клетки, които престават да различават нормална, здрава клетка от заразена или ракова и започват да атакуват и унищожават здравите клетки в организма,убивайки го бавно!
Традиционните лекари имат възможност да провеждат само симптоматично лечение, използвайки антибиотици, кортикостероиди, цитостатици и т.н.
С помощта на ТФ възниква възможност за корекция на имунната информация и патогенно лечение на автоимунни заболявания! ТФ - терапия става основна, а противовазпалителната, аналгетичната и имуносупресорната терапии - съпътстващи.

 

                                                   Псориазис
Н.С. 39год. Уфа
2,5 години аз страдах от псориазис, който неизвестно от какво се появи. На 26-ти юли 2004г. жена ми донесе у дома ТF плюс и ми ппредложии да започна с 2 капсули 3 пъти дневно. Един месец по-късно главата ми се изчисти, а по-късно следи от псориазиса започнаха да изчезват и по тялото ми. През септември по тялото ми бяха останали само тъмни петна, които постепено избледняха и сега кожата ми е абсолютно чиста. Продължавам да вземам по 1 капсула ТФ класик за профилактика. Благодаря ви за вашия чудесен продукт. Нека той да донесе щастие на много хора.

Николай 28 години.
От много години имам псориазис. Основното поражение при мен е в скалпа. Вземах различни лекарства и мазила, но не помагаха. Честно казано бях се примирил със заболяването. Но веднъж, когато се постригвах, фризьорката ми каза за трансфер фактор. Аз не веднага повярвах и тя ме убеди да опитам. След 12 дни  имах 50% по-малко увреждане на кожата. Още след 2 седмици имаше само незначително лющене, по-скоро като себорея. За всички проведени лечения аз никога не съм имал такъв ефект и бързина. Ще продължа да вземам ТФ за профилактика.

Доктор онколог
Пациентка с псориазис страда от детската си възраст. Носи дрехи, които да прикриват изцяло кажата й, защото гледката не е от най-приятните. След 3 месеца приемане ТF класик имаше само ,,дежурни,,  петънца по кожата. Тя вземаше от 2 до 4 капсули на ден.
     
Андрей  08.02.2005год.
Изглежда, че Transfer Factor е нещо чудесно. Аз съм на 25 годишна възраст. От тях 5 години се мъча с псориазис. Много неща съм опитал, но ефект нямаше. Много исках да отида на почивка, даже бях започнал да спестявам пари.Но как да се покажа с тези гадости по кожата? Бях ,,поръсен,, от главата до петите. Беше ме срам...
Майка донесе трансфер фактор  плюс, но аз просто се засмях – не вярвах, така че понякога, под нейният натиск сутрин поглъщах 1-2 капсули. Тя и за през деня ми даваше, но аз не съм съсещал за тях. След един месец петната по кожата ми станаха по-малко. Тогава започнах да вземам редовно 2 капсули 3 пъти на ден. Кожата се почисти. Отне ми 7 месеца, от които само 2 мес. вземах по 6 капсули на ден. След това отново – нередовно. Но сега кожата ми е чиста. Съветвам Ви да опитате!

Жена на 45 год.
Диагноза: псориазис в остра форма. Псориатична плоча на лакътя на дясната ръка.
Страда от повече от 20 години, а през пролетно-есенен период – получава обострение. Многократно са провеждани курсове на лечение по традиционна и нетрадиционна медицина, но без особен успех. Получава ТФ по 1 капсула  дневно в продължение на 2 седмици, след това по 1 капсула 2 пъти на ден и така 2 месеца. Допълнително вземаше Аntitox по 1капсула на ден.
 Резултат: през първите 2 седмици всички симптоми на влошаването изчезнаха - хиперемия на кожата, сърбеж,  плаката е рязко намаляла по размер. В момента е в устойчива дълга ремисия.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: renda
Категория: Други
Прочетен: 64941
Постинги: 21
Коментари: 4
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол