Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2007 21:25 - Най-любовната песен
Автор: albosh Категория: Музика   
Прочетен: 5645 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 17.08.2007 21:44


Wonderful Tonight

Прекрасна тази вечер


Eric Clapton

It"s late in the evening; she"s wondering what clothes to wear.
She puts on her make-up and brushes her long blonde hair.
And then she asks me, "Do I look all right?"
And I say, "Yes, you look wonderful tonight."

 

Късна вечер е; тя се чуди какво да облече.

Гримира се и реше дългата си руса коса.

И тогава ме пита: „Изглеждам ли добре?”

А аз и казвам: „Да, изгреждаш прекрасно тази вечер!”

We go to a party and everyone turns to see
This beautiful lady that"s walking around with me.
And then she asks me, "Do you feel all right?"
And I say, "Yes, I feel wonderful tonight."

Отиваме на парти и всеки се обръща да види

Тази красива дама, която върви до мен.

И тогава тя ме пита: „Добре ли се чувстваш?”

А аз и казвам: „Да, чувствам се прекрасно тази вечер!”


I feel wonderful because I see
The love light in your eyes.
And the wonder of it all
Is that you just don"t realize how much I love you.

Чувствам се прекрасно, защото виждам

Блясъка на любовта в очите ти

И чудото във всичко това

Е че ти просто не съзнаваш колко те обичам.


It"s time to go home now and I"ve got an aching head,
So I give her the car keys and she helps me to bed.
And then I tell her, as I turn out the light,
I say, "My darling, you were wonderful tonight.
Oh my darling, you were wonderful tonight."

 

Време е да се прибираме, а мен ме боли глава.

Затова и давам ключовете от колата, а тя ме слага да спя.

И тогава и казвам, когато загасвам лампата,

Казвам и: „Мила моя, ти беше прекрасна тази вечер.

О, мила моя, ти беше прекрасна тази вечер!”





Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Vulshebna melodiia!
18.08.2007 09:19
Eto kak moje chovek da se obiasni v lyubov. Edin obiknoven epizod ot jivota e izrazen tolkova nejno i krasivo. Eric Clapton e neveroyaten! Blagodaria ti Sasho. Vsichki pesni i pevci, koito podbirash i ni podnasiash, sa ot visoka klasa.

Pozdravi,

Stella Z.
цитирай
2. yuliya2006 - НА ПРОСТИЧКИТЕ НЕЩА В ЖИВОТА СЕ ДАВА НАЙ-МНОГО СИЛА
20.08.2007 16:01
Какво е любовта?Дънов твърди че е градина и когато я поливаш ,тя цъфти.Харизма на излъчване,това е енергия заредена с любов.Ти си най-красивата,никой не може да отдели поглед от теб,ти си любов.Магнетизъм,чията аура свети в розово и залива всички с топлина от бога.
с обич твой фен ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. strianakiev - Прекрасно....вълнуващо...осезаемо...затрогващо..
21.08.2007 15:53
Обикновено и много истинско...
цитирай
4. анонимен - ЛюБоВтА Е БеЗ ГрАнИцИ
29.08.2007 10:38
Любовта мужду тези две влубени души е като слънчевата светлина, която озарява всичко наоколо с цялото си великолепие !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: albosh
Категория: Забавление
Прочетен: 2892949
Постинги: 608
Коментари: 2218
Гласове: 4832