Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2008 17:45 - Извънземно!
Автор: albosh Категория: Музика   
Прочетен: 2566 Коментари: 8 Гласове:
0



Колкото повече концертни записи на Нора Джоунз гледам и слушам, толкова повече ми става ясно колко тя е далеч над всички други модерни певици, които разчитат на студиото, инженерите и компютъра да ги натаманят до перфектност.
А Нора просто си свири на пианото и пее!





Гласувай:
0



1. viki02 - Патентовала съм си израза "...
15.11.2008 17:48
Патентовала съм си израза "извънземно".
цитирай
2. gitchkagramatikova - Съгласете се, г-н Божков...
16.11.2008 15:31
...че не е само до музикални данни. Тази жена има такова излъчване, такава топла и зареждаща визия, че човек трудно би успял да не я хареса адски много от първо слушане, дори е възможно да я обикне, макар че не я познава отблизо.
Подобна харизма имат г-жа Татчър, за която стана въпрос в предишен Ваш пост, и лейди Даяна. Със сигурност и други известни жени, за които не се сещам в момента.
Но нека се върнем на Нора Джоунс и чуем още едно нейно изпълнение, поздрав за всички посетители във Вашия блог и за Вас лично:

http://www.youtube.com/watch?v=W6sE1L2laCc&eurl=http://video.google.com/videosearch?hl=en&rls=com.microsoft:*:IE-SearchBox&rlz=1I7SKPB&resnum=0&q=No
цитирай
3. анонимен - vanya
16.11.2008 19:19
Бях се притеснила, че съм едиствен фен на Нора Джоунс.
цитирай
4. анонимен - Това също тряба да Ви хареса
17.11.2008 14:57
Горщо Ви препоръчвам да чуете и някой от албумите на Katie Melua

http://www.youtube.com/watch?v=_I5jxHqKRtw
цитирай
5. albosh - Кейти Мелуа
17.11.2008 15:01
Тя е моя фаворитка от няколко години. Правил съм предаване за нея. Имам и двата и албума.
цитирай
6. анонимен - vanya
22.11.2008 16:19
Всичко на Katie Melua съм изслушала.
Прави също разкошни концерти на живо.
Има и един дует с Ева Касиди - много приятно звучи. Скоро няма да я видим в България - у нас не е достатъчно популярна.
Единственото й изпълнение, което не я възприемам по-най-добрия начин беше на един концерт на живо в памет на Фреди Меркюри с песента Too Much Love Will Kill You.
цитирай
7. albosh - Онзи дует с Ева Касиди е виртуален
22.11.2008 16:26
Касиди умря доста преди Кейти да започне да пее професионално. Точно защото е такъв некрофилски, не го харесвам. Изобщо не харесвам тази идея, прокарана за първи път от Натали Коул за "дуета" с баща и. В един дует важното е тръпката между двамата, а това става само на живо.
цитирай
8. inamay - ... .
24.11.2008 14:56
Добър ден, г-н albosh! Добър ден и за всички Ваши приятели оттук и почитатели на стойностната музика! Случайност ме доведе в този блог... Хей, тук е музикална приказка, омешана из всякакви герои, но с богатства повече, отколкото из пещерата на Али Баба и 40-те разбойници! А Sunrais на Norah Jfnes искаше днес да събуди приятелите ми... :)
Поздрав! С уважение, inamay.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: albosh
Категория: Забавление
Прочетен: 2895589
Постинги: 608
Коментари: 2218
Гласове: 4832