Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2008 20:57 - "Dance Me To The End Of Love"
Автор: albosh Категория: Музика   
Прочетен: 2995 Коментари: 2 Гласове:
0



„Да танцуваме до края на любовта”


Танцувай с мен и доведи ме с изгаряща цигулка до твоята красота

Преведи ме с танц през паниката, докато се събера отново цял

Вдигни ме като маслиново клонче и бъди гълъбът, който ме отнася у дома

Да танцуваме до края на любовта


Нека видя колко си красива, когато свидетелите ще са си отишли

Нека ги видя да се движат, както правят във Вавилон

Покажи ми бавно това, на което познавам само покрайнините

Да танцуваме до края на любовта


Заведи ме с танц на сватбата и продължи да танцуваш с мен

Танцувай много нежно и много дълго с мен

И двамата сме отдолу и отгоре на любовта си

Да танцуваме до края на любовта

 

Заведи ме с танц до децата, които молят да бъдат родени

Преведи ме с танц през завесите, които с целувки сме протрили

Издигни палатка за убежище, макар че всеки конец е скъсан

Да танцуваме до края на любовта.


Танцувай с мен и доведи ме с изгаряща цигулка до твоята красота
Преведи ме с танц през паниката, докато се събера отново цял

Докосни ме с голата си ръка или докосни ме с ръкавица

Да танцуваме до края на любовта.


Велика песен на Леонард Коен.

А видеоклипът е истински шедьовър!





Тагове:   love,   me,


Гласувай:
0



1. emil60 - Този автор, пак го чета
11.12.2008 00:11
Икономиката икономична, дело ли на всички? Как ми хрумваттакива неща бе Балки Бартополус. Ама то стига ли време завсичко? Ей сега ще спретна една аналитична статия по икономична икономика...
цитирай
2. анонимен - Mnogo vulnuvashto!
12.12.2008 21:38
Bravo, otdavna ne sme slushali tova vulshebno izpulnenie.
Leonhard Kohen e edin ot lyubimite mi pevci, a cliput e neveroiatno trogatelen, niamam poveche dumi...
Blagodaria ti za kartichkata. Djudjeto Sasi e mnogo sladko, da e jivo i zdravo, i mnogo shtastlivo!!!

Stella Z.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: albosh
Категория: Забавление
Прочетен: 2886274
Постинги: 608
Коментари: 2218
Гласове: 4832