Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2008 09:17 - Братислава - мъничък скъпоценен камък в центъра на Европа!
Автор: albosh Категория: Туризъм   
Прочетен: 5695 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
Дунав - главната "улица" на Централна Европа

 

image
Главната улица в стария град с дискретно Коледно настроение.


image
Когато завали дъжд най-добре се вижда колко е чисто!


image
Улица "Михалска" е събрала най-добрите кръчми.


image
Магазините в стария град са в тон с общата атмосфера.


image
В такова кафене можеш да прекараш цял ден.


image
Вечер има жива музика и танци.


image
Малка закусвалня приканва посетители.


image
Из целия стар град можете да срещнете статуи в естествен ръст.


image
Като този пожарникар, който си почива полуизлязъл от шахтата.


image
Или папаракът, който снима иззад ъгъла.


image
Новият "Дунав център" е опакован като Коледен подарък.


Словакия има 5 милиона население, а Братислава е колкото Пловдив. 
Минималната заплата е 300 евро, а средната - 800 евро. 
Стандартът на живот е на 75% от средния за Европейския съюз. 
Над 1000 от големите световни фирми оформят гръбнака на икономиката на Словакия. 
Произвеждат "Фолксваген", "Пежо" и "Киа". 
Модерни магистрали свързват Братислава с Виена, Прага, Будапеща и цяла Европа.
От миналата година са в Шенген.
От 1 януари 2009 приемат еврото като официална валута.

Не им завиждайте, заслужили са си го!



Тагове:   Братислава,   камък,   мъничък,


Гласувай:
0



1. voinov50 - Здравей!
10.12.2008 09:31
Ще има много да мечтаем и при нас да стане толкова чисто... пък за стандарта - знае ли се кога???
Поздрав!
цитирай
2. анонимен - И то даста ще чакаме.........
10.12.2008 11:06
За сега гледкаме само зад ъгъла.
цитирай
3. rotazia - Имам приятели там, ходила съм ня...
10.12.2008 11:28
Имам приятели там , ходила съм няколко пъти на гости , а веднъж ме водиха на клуб в Будапеща , така си прескачат до там за щяло и нещяло ! Пазя си красивите спомени за Братислава ... Бих искала пак да отида , много ми подхожда тамошния свят , хаха , и аз на него , но за едни пусти пари ...не мога ! Поздрави !
цитирай
4. ontheroadwithtv - Много е красиво!
10.12.2008 11:31
А статуите са невероятни и мнго интересни.
цитирай
5. анонимен - Впечатлен съм!
10.12.2008 11:33
Вчера се връщам оттам и споделям напълно позитивните впечатления!
Имаше и нещо друго-човекът на входа на дискотеката, който ми поиска 300 крони, защото не говоря словашки...Фасадата е хубава,коледният пазар също :)
цитирай
6. emil60 - E, бях там...
13.12.2008 18:45
Хубав град е. Влязох в един храм по време на службата. Нищо не разбрах, но никой не ми направи забележка за нещо и гледах хората колко са спокойни и уверени... имаха ...вяра...Това беше преди повече от 20 години...Децата ми много се радваха на стотината шоколада, които взех от летището...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: albosh
Категория: Забавление
Прочетен: 2893776
Постинги: 608
Коментари: 2218
Гласове: 4832