Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2006 12:29 - Инженерен поглед върху разликата мъже/жени
Автор: albosh Категория: Забавление   
Прочетен: 3149 Коментари: 2 Гласове:
1



image


Тагове:   мъже,


Гласувай:
1



1. ady - хахаха
31.10.2006 12:32
:))))
цитирай
2. анонимен - И още:
31.10.2006 18:00
От блога на Пейо:

В изборната сутрин на гости в студиото са мъж и жена (Ваня Щерева и Димитър Цонев, но ми се иска да ги ползвам като обобщен пример). Тъй като не може да се говори конкретно за кандидатите, те се опитват да насърчат хората да гласуват въпреки, че липсват “ярки и атрактивни кандидатури”.

Като последен аргумент Ваня Щерева ползва приблизително следното сравнение:
- Вижте, то е като да имаш няколко чифта обувки, които не харесваш особено, но все пак трябва да обуеш някои. Аз бих избрала тези, от които няма да ме е срам.

А Димитър Цонев дава мъжката гледна точка:
- А аз бих избрал най-удобните.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: albosh
Категория: Забавление
Прочетен: 2885827
Постинги: 608
Коментари: 2218
Гласове: 4832