Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2007 20:17 - Чудесни млади таланти!
Автор: albosh Категория: Музика   
Прочетен: 1376 Коментари: 2 Гласове:
0



Как човек да не бъде спокоен за бъдещето на страната ни при наличието на такива страхотни младежи!



Тагове:   млади,


Гласувай:
0



1. viki02 - Изненадващо е, че гледате Мюзик айдъл,
14.05.2007 14:53
а и го предлагате на останалите. Да, прекрасни са, Пламен Пътов го харесвам отдавна. ТОЙ навсякъде заразява с присъствието си. Много силен импровизатор. Чудесен човек. За мен един певец трябва да е ЛИЧНОСТ.
По-спокойна съм за бъдещето на страната, обаче, защото Пламен не се уплаши и открито заяви, че гласуването е фалшиво. Цялата фалш, която ни залива е заради това, че има лицемерие, липсва прозрачност и силна доза бездействие на засегнатите (заспали). Да, спокойна съм с хора като Пламен. Обаче той точно затова, може би, твърде рано си отиде от класирането. Останаха хората с доказано плащане (за мен поне)!
Да, Племен Пътов е прекрасен - човек, певец и импровизатор. СИнчето на мама и татко ще трябва да го гледам до края с Кременчето, силно платено дете. Как да се радваш тогава? Добрите си отиват.
цитирай
2. viki02 - И......да не забравяме,
14.05.2007 15:08
няма по-велик от Ивайло Колев от Стар академи у нас!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: albosh
Категория: Забавление
Прочетен: 2893895
Постинги: 608
Коментари: 2218
Гласове: 4832