Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2008 07:22 - ТРЕПЕРЕТЕ!!!
Автор: albosh Категория: Музика   
Прочетен: 2955 Коментари: 2 Гласове:
0



Leonard Cohen

The Future

 

Леонард Коен

Бъдещето

 

Give me back my broken night
my mirrored room, my secret life
it"s lonely here,
there"s no one left to torture
Give me absolute control
over every living soul
And lie beside me, baby,
that"s an order!

 

Върни ми моята разрушена нощ,

Моята огледална стая, моят таен живот.

Самотно е тук,

Няма кого да изтезаваш.

Дай ми абсолютна власт

Върху всяко живо същество

И лягай до мен, маце,

Това е заповед!

Give me crack and anal sex
Take the only tree that"s left
stuff it up the hole
in your culture
Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I"ve seen the future, brother:
it is murder.

 

Дай ми крек и анален секс

Вземи последното останало дърво

И го заври в дупката

На твоята култура.

Дай ми пак Берлинската стена

Дай ми Сталин и Свети Павел.

Видял съм бъдещето, братко,

То е убийство!


Things are going to slide, slide in all directions
Won"t be nothing
Nothing you can measure anymore
The blizzard, the blizzard of the world
has crossed the threshold
and it has overturned
the order of the soul
When they said REPENT REPENT
I wonder what they meant
When they said REPENT REPENT
I wonder what they meant
When they said REPENT REPENT
I wonder what they meant.

 

Нещата ще се плъзнат, ще се плъзнат

Във всички посоки,

Няма да има нищо, нищо, което да премериш вече,

Вихрушката, вихрушката в света,

Преминала е вече прага

И е преобърнала

Реда на душата.

Когато казваха РАЗКАЙТЕ СЕ, РАЗКАЙТЕ СЕ

Чудя се какво имаха пред вид.

Когато казваха РАЗКАЙТЕ СЕ, РАЗКАЙТЕ СЕ

Чудя се какво имаха пред вид.

Когато казваха РАЗКАЙТЕ СЕ, РАЗКАЙТЕ СЕ

Чудя се какво имаха пред вид.


You don"t know me from the wind
you never will, you never did
I was the little jew
who wrote the Bible
I"ve seen the nations rise and fall
I"ve heard their stories, heard them all
but love"s the only engine of survival
Your servant here, he has been told
to say it clear, to say it cold:
It"s over, it ain"t going
any further
And now the wheels of heaven stop
you feel the devil"s RIDING crop
Get ready for the future:
it is murder.

 

Не можеш да ме различиш от вятъра

Няма да можеш, никога не си могъл.

Аз съм малкият евреин,

Който написа Бибилията.

Виждал съм народи да се издигат и да пропадат.

Чувал съм истории, чувал съм ги всичките.

Но любовта е единствената машина за оцеляване.

Вашият слуга тук, казано му беше

Да го произнесе ясно, да го произнесе хладнокръвно:

Свърши се, няма да го бъде вече

Спират божествените колела

И усещаш камшика на Дявола.

Приготви се за бъдещето,

То е убийство!



Things are going to slide ...

Нещата ще се плъзнат ...

There"ll be the breaking of the ancient
western code
Your private life will suddenly explode
There"ll be phantoms
There"ll be fires on the road
and a white man dancing
You"ll see a woman
hanging upside down
her features covered by her fallen gown
and all the lousy little poets
coming round
tryin" to sound like Charlie Manson
and the white man dancin".

Ще се разруши древният код на Запада,

Личният ти живот ще експлодира изведнъж,

Ще бродят призраци

По пътя ще горят огньове,

Човек във бяло ще танцува.

Ще видиш жена, обесена надолу с главата,

Лицето и покрито от падналата рокля.

И всички некадърни дребни поети

Ще се събират наоколо

Опитвайки се да приичат на Чарли Менсън

А белият мъж ще танцува.


Give me back the Berlin wall
Give me Stalin and St Paul
Give me Christ
or give me Hiroshima
Destroy another fetus now
We don"t like children anyhow
I"ve seen the future, baby:
it is murder.


Дай ми пак Берлинската стена,

Дай ми Сталин и Свети Павел.

Дай ми Христос

Или ми дай Хирошима.

Затрий още един зародиш

И без това не обичаме децата

Видял съм бъдещето,

То е убийство!

 






Гласувай:
0



1. анонимен - "Кажи ми какви са мечтите ти
19.08.2008 14:23
за да ти кажа какъв си."
:)))))))))))))
цитирай
2. анонимен - БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ казва:
19.08.2008 16:47
Апокалиптично.Преди не бях виждал текста написан,по-този начин е още по-въздействащо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: albosh
Категория: Забавление
Прочетен: 2893583
Постинги: 608
Коментари: 2218
Гласове: 4832